17 Aralık 2009 Perşembe

1-A SINIFI BAHAR PİKNİĞİ


6 yorum:

  1. Öretmenim piknik çok güzeldi devamını bekliyoruz.SENA ÇALIŞKAN

    YanıtlaSil
  2. Değerli Öğretmenim Hayal hanım; böyle bir site hazırlayarak bizlerin ziyaretine açtığınız için teşekkür edeririz.

    Bu tür etkinliklerin öğrencileri motive etmek açısından etkili olduğunu düşünüyor ve devamını diliyoruz.

    İzninizle yeğenim yusuy ziya' ya Muş'tan öpücük yolluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Öğretmenim bizi bu pikniğe götürdüğünüz için ve bizi mutlu ettiğiniz için çok teşekkür ederim.Sizi çok seven öğrenciniz SILA

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim sınıf sitemizi çok güzel teşekkürler ederim DİLARA KAYA

    YanıtlaSil
  5. ÖZLEM BAŞKAYA8 Haziran 2011 10:20

    Öğretmenim piknık gezisinde ben yoktum ama arkadaşlarım kesin çok eğlenmişlerdir

    YanıtlaSil
  6. ÖZLEM BAŞKAYA1 Nisan 2012 11:36

    öğretmenim bende keşke birinci sınıfta olsaydım

    YanıtlaSil