17 Aralık 2009 Perşembe

ÇİÇEKLERİMLE 2008'E VEDA 2009'A MERHABA PARTİSİ





9 yorum:

  1. Canım öğretmenim bu resimleri bu sitede yayınladığınız için size çok teşekkür ediyorum

    Seni çok seven öğrenciniz Metehan ÇALIŞKAN

    YanıtlaSil
  2. Ögretmenim sizi çok seviyorum EMİRHAN DEMİR

    YanıtlaSil
  3. Özlem Başkaya24 Aralık 2009 11:10

    Çok güzel bir gündü,canım öğretmenim ve arkadaşlarımla,inşallah 2010 yılınada yine aynı sevgi ve mutlulukla girmek dileğiyle..
    Şimdi den yeni yıl bizlere kutlu olsun...Sağlık,başarı ve mutluluklarla dolu olsun ümidiyle.

    YanıtlaSil
  4. Öretmenim çok güzel birgünmüş

    YanıtlaSil
  5. Öretmenim çok güzel bir günmüş Arda karaca

    YanıtlaSil
  6. SİTENİN BU BÖLÜMÜNÜ ÇOK GÜZEL BULDUM SEVGİLERİMLE UMUT ÇOBAN

    YanıtlaSil
  7. siteniz çok hoş olmuş.başarılarınızın ömürboyu sürmesini dilerim.M.ERKMEN.ALİ ERKMENİN BABASI

    YanıtlaSil
  8. O GÜNLER ÇOK GÜZELDİ

    ESRA BALLI

    YanıtlaSil
  9. SEVGİLİ ÖRETMENİM SİTENİZE YENİ GİRİYORUM ÇUNKÜ BİZ YENİ İNTERNET KURDUK SİSİ SEVİYORUM TEBRİKLERLE ÖMER FARUK ESİN

    YanıtlaSil