31 Aralık 2009 Perşembe

REAL GEZİSİ/31.12.2009













  • Bugün çocukları Real'e götürdük.Yılbaşı olması nedeniyle her taraf rengarenk süslenmişti.Çocuklarla McDonalds da yemek yedik.Noel baba ile sohpet ettik.Oyun dünyasında atlı karıncaya binip coştuk.Ardından canlı müzikle coşkumuza coşku kattık.Çok güzeldi herşey.Yeni yılı kelebeklerimle harika kapattık.
  • UMARIM BU YIL SİZE MUTLULUK,SAĞLIK,EĞLENCE DOLU GÜNLER GETİRİR BENİM HİÇ SOLMAYACAK ÇİÇEKLERİM.SİZLERİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.HEPİNİZE İYİ YILLAR....

10 yorum:

  1. Sevgili öğretmenim,bizi bu güzel real gezisine götürdüğünüz için size çok teşekkür ederim.Canım öğretmenim,McDonald`s da bizlere yemek yedirip, müzik dinlettirip oyun salonuna getirip bizleri eğlendirdiğiniz için size ayrıca çok çok teşekkür ederim.2010 yılının size sağlık,mutluluk ve daha güzel olması dileklerimle.Tunahan KESKİN

    YanıtlaSil
  2. ÖĞRETMENİM İYİKİ GÖTÜRMÜŞSÜNÜZ.ÖMER SALİH

    YanıtlaSil
  3. Biricik öğretmenim ilk önce size bizi Reale götürdüğünüz için size çok teşekkür ederim.Siz bize çok güzel yerlere götürdünüz bu emekleri bir emekle karşılayacağıma söz veriyorum.
    Metehan ÇALIŞKAN

    YanıtlaSil
  4. Real gezisi çok eylenceliydi ama sizi biz erkekler sizi çok üzdük.Umarım siz bizi affedersiniz sizi çok seviyoruzz

    YanıtlaSil
  5. Özür dilerim adımı yazmadım EMİRHAN DEMİR

    YanıtlaSil
  6. İyiki varsınız öğretmenim sizi çok seviyorummmmmmmmmm BETÜL SILA ÇAY

    YanıtlaSil
  7. DiLARA=Hayatımın en mutlu gününü çok sevdigim ögretmenimle geçirdim

    YanıtlaSil
  8. Bizi bu geziye götürdüğünüz için çok mutluyum.Hayatımın en güzel gününü sizinle geçirdim.Çok teşekkür ederim.SILA

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. teşekkürederim öğretmenim bizi real gezisine götürdüğünüz için betül sıla

    YanıtlaSil