26 Nisan 2010 Pazartesi

OKUL MECLİS BAŞKANIMIZ ARİFE TAŞYÜREK'İN OKULU AĞAÇLANDIRMA ETKİNLİKLERİ

  • OKUL MECLİS BAŞKANIMIZ ARİFE TAŞYÜREK'İN ÖNDERLİĞİNDE HER SINIFTAN BİR ŞUBEYE BİR FİDAN HEDİYE EDİLEREK OKULUMUZU AĞAÇLANDIRMA ÇALIŞMALARI YAPILDI.HER SINIFTAN BİR ŞUBE FİDANINI ALIP OKUL BAHÇESİNE  FİDANLARINI DİKTİLER.GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLDU.
  • OKUL MECLİS BAŞKANIMIZ ARİFE TAŞYÜREK'E ÇALIŞMASINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDER;BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİZ.
  • İŞTE OKULUMUZU AĞAÇLANDIRMA ÇALIŞMALARINDAN GÖRÜNTÜLER...

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle öğrencimizi, sonra da ağaç dikme konusunda öğrencimizin duyarlı olmasında emeği geçen öğretmenini ve öğrencinin ailesini kutlar, tüm öğrencilerimizin dikilen bu fidanları koruma konusunda dikkat etmesini rica ederim. Mehmet İNAL (5-E Sınıf Öğretmeni)

    YanıtlaSil
  3. DÜNYANIN EN GÜZEL ÖĞRETMENİ...SENİ ÇOK SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  4. Dünyanın en iyi öğretmeni...Seni çok seviyorum ve çok özlüyorum

    YanıtlaSil
  5. Bu sene sizden ayrılıyorum.Taşındığımız için okul değiştiriyorum.Allah izin verirse okulun ilk günü geleceğim.Görüşürürüz

    YanıtlaSil
  6. ÜMMÜGÜLSÜM10 Şubat 2011 05:38

    ÜMMÜGÜLSÜM CEYLAN

    Arife bu desteğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil