12 Temmuz 2010 Pazartesi

3-A KARNE GÜNÜ


  • Bütün bir yıl çalışıp çok yorulan çiçeklerim nihayet yıl sonu karnelerini alarak yaz tatiline girdiler.Bütün bir yıl özveriyle çalışıp sürekli başarı gösteren çiçeklerim onur belgelerini alarak çok mutlu oldular.Sene içinde inişli çıkışlı başarı gösteren civcivlerimde teşekkür belegelerini alarak sevindiler.Diğer çiçeklerimde yaz tatilinde planlı ve proğramlı çalışarak dördüncü sınıfa çok iyi başlayacaklarına söz verdiler.
  • CANLARIM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.İYİ TATİLLER.....   

7 yorum:

  1. MERHABA BEN FATMA YILDIZ . bol bol test çözüyorum, kitap okuyorum. tatilim çok güzel geçiyor. sizi çok özledim yanaklarından öperim.BUGÜN BABAM İLE BERABER İLÇE KAYMAKAMI ZİYARET ETTİM TANIŞTIM KONUŞTUM. YARINDA BAŞSAVCIYI ZİYARET EDECEĞİM. BUGÜNLÜK BUKADAR.İYİ TATİLLER.21.07.2010.

    YanıtlaSil
  2. HAYAL GENÇ.
    CANIM BENDE SENİ, TÜM ARKADAŞLARINI ÇOK ÖZLEDİM.TATİLİNİ İYİ DEĞERLENDİRMENE SEVİNDİM.YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil
  3. MERHABA ÖĞRETMENİM .BÜGÜN AİLECE ÇOK GÜZEL SUYU ÇOK SOĞUK,BURADA ASUR KRALLIĞINDAN KALMA TARİHİ MEYDAN KALESİNE YAKIN YERDE PİKNİK YAPTIK.AKŞAMLARI İLÇE BELEDİYESİNCE YAPTIRILAN ÇOÇUK PARKI VE ÇAY BAHÇESİNDE BURADA TANIŞTIM VE BABAMIN KUZENLERİNİN ÇOÇUKLARI İLE TATİLİMİ EN İYİ ŞEKİLDE DEĞERLENDİRİYORUM.ANNEM ZAYIFLAMAK İÇİN BABAMIN KUZENLERİ İLE YÜYÜRÜYÜŞ YAPIYOR.BÜGÜNLÜK BUKADAR. FATMA YILDIZ.İYİ TATİLLER. BENDE SİZİ ÖZLEDİM. 27.07.2010

    YanıtlaSil
  4. ÖZLEM BAŞKAYA12 Ağustos 2010 05:35

    MERHABA ÖĞRETMENİM BEN ÖZLEM BAŞKAYA. KİTAP OKUYUP BOL BOL TEST ÇÖZÜYORUM. SİZİ DE ÇOK ÖZLÜYORUM

    YanıtlaSil
  5. CANIM KIZIM,TATİLİNİ GÜZEL GEÇİRMENE SEVİNDİM.YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA BAŞARILI OLACAĞINA İNANIYORUM..İYİ TATİLLER ÖZLEMCİĞİM...

    YanıtlaSil
  6. ÜMMÜGÜLSÜM CEYLAN
    ÖĞRETMENİM SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  7. hayal öğretmenimm

    YanıtlaSil